Sunday Hour Dienst op 7 april 2024:

Grote of Johanneskerk elke woensdagochtend open
Vanaf woensdag 14 september is de Grote of Johanneskerk elke woensdag van 10.00 tot 12.30 uur voor iedereen open. Met de start van het nieuwe seizoen is hiertoe besloten in de hoop, dat de dorpskerk zo een bijdrage kan leveren aan het dorpsleven en vindplaats kan zijn van geloof, hoop en liefde. De predikant van de Protestantse Gemeente te Lekkerkerk, ds. Rob Maas zal in principe ook elke woensdag aanwezig zijn. Er kan ook tevoren met hem een afspraak worden gemaakt via 06-24820639. Gewoon even binnenlopen voor een bezichtiging of een praatje kan natuurlijk.

Appostel App
De kerkenraad heeft besloten ook te starten met het gebruik van een zgn. kerk-app. Gekozen is voor Appostel. In deze app vindt u/jij informatie over digitaal collecteren, actualiteiten, contactenlijst enz. Gaat u de app gebruiken voor de collecten, maak dan gebruik van de mogelijkheid een saldo (tegoed) te storten waarmee aan de wekelijkse collecten kan worden deel genomen. Dit voorkomt dat voor elke overboeking het tarief van een iDeal betaling wordt berekend. Voor alle duidelijkheid: u wordt niet verplicht de app te gaan gebruiken en het systeem van de collectebonnen blijft gewoon in stand.
Klik op de deze link voor de installatiehandleiding en informatie. U kunt de deze ook vinden bij “Documenten” in het hoofdmenu onder “Meer”.