Het pastoraat binnen onze gemeente wordt aangestuurd door de predikant en door de ouderlingen. De gemeente is opgedeeld in wijken, waar in elke wijk ook wijkbezoekers actief zijn.

Dominee Rob Maas is sinds 1 september 2013 predikant.

In 1989 studeerde hij in Leiden af als klinisch-psycholoog en werkte hij voordat hij theologie ging studeren de eerste jaren als P&O-adviseur voor verschillende bedrijven en organisaties en had hij de laatste jaren een praktijk voor eerstelijns psychologische hulpverlening. Al van jongs af aan had hij een sterk persoonlijk geloof in God en gaf daar later praktisch vorm aan door in verschillende christelijke organisaties vrijwilligerswerk te verrichten. Na laat te hebben geluisterd naar zijn roeping is hij in 2013 als predikant bevestigd in de Gereformeerde Kerk in Rhoon en nu voor 80% aan onze gemeente verbonden. Dominee Rob Maas is getrouwd met Liny Bruijnzeel en woont in Rotterdam.
a

Aarzel niet om contact met een van ons op te nemen wanneer u behoefte heeft aan een gesprek, u ziek bent, een ziekenhuisopname verwacht of wanneer er een andere gebeurtenis is die u graag met iemand wilt delen:

• Ds. Rob Maas (email: dominee@robmaas.freedom.nl, tel.: 06-24820639)
  • Mevr. G.S.G. Zwikker-van Vliet (ouderling)
  • Dhr. H.W. Soutendijk (ouderling)
  • E.S.C. Lebbink-Mudde (ouderling)
  • Mevr. H. Klerk – Jonker (ouderling)

Voor meer gegevens kunt u natuurlijk ook de ‘Kerkwijzer’ raadplegen.